یك پرسش از مقام های آمریكایی
نوشته شده توسط : zwembril

اگر چه اینكه، مقام های آمریكایی در خصوص مردم ایران و انقلابشان چگونه می اندیشند و چه تصوراتی دارند در حركت رو به جلو و عظیم این مردم حتی سرسوزنی تاثیری نداشته و نخواهد داشت، اما از روی كنجكاوی هم كه شده این سووال پیش می آید كه آیا این بار و در سی و سومین نمایش فجر پیروزی و قدرت اتحاد و همدلی، مقام های آمریكایی انقلاب اسلامی مردم ایران را باور خواهند كرد.

دنیای استكبار كه غرور آزادی و استقلال انسان ها را بر نمی تابد، از دیر باز همچون سدی بلند در برابر توسعه و پیشرفت مردم ایران نیز قد علم كرده و در دوره معاصر با بیش از نیم قرن نفوذ عمیق در حكومت پهلوی بر جان و مال و سرنوشت ملت با فرهنگ ایران حاكم شده بودند،تا اینكه رهبری الهی امام خمینی (ره) به ثمر نشست و این خوشایند آمریكاییانی كه حتی در خلوتگاه های شاهان دوره پهلوی هم نفوذ كرده بودند نبود.

مردم ایران در حالی سی و سومین سالگرد بزرگترین انقلاب قرن را جشن می گیرند كه جهان دستخوش تحولات مهمی گردیده و در این میان دامنه های موج بیداری اسلامی سرانجام به منطقه خاورمیانه و آفریقا رسید و موجب سرنگونی نظام های دست نشانده و دیكتاتور، یكی پس از دیگری شد، هر چند كه چشم ها به نظام سرمایه داری آمریكا نیز دوخته شده تا بزودی همانگونه كه رهبر كبیر انقلاب اسلامی نوید فروپاشی آن را داده، شاهد باشند.

بیست و دوم بهمن سال 57 كه انقلاب مردم ایران پس از سال ها مبارزه به رهبری الهی امام خمینی (ره) و پشت سر گذاردن روزها، ماه ها و سال های سخت و دشوار و در خون غلطیدن جوانان برومند زیادی از مردم این آب و خاك، سر انجام به پیروزی رسید، موجی از ترس و نگرانی سرزمین های تحت سلطه قدرت های وابسته را فرا گرفت.

در روزهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی، رژیم های وابسته در تبعیت از اربابان امریكایی خود در حالی كه از موجی كه در ایران اسلامی به حركت درآمده بود حكومت های خود را در خطر می دیدند، با طرح ادعاهایی همچون ایران قصد دارد انقلاب خود را به دیگر كشورها نیز صادر كند، دشمنی خود را با انقلاب مردم ایران آغاز كردند.

صدام كه بر یك جامعه با اكثریت شیعی حكومت می كرد و قتل عام شیعیان بویژه طبقه روحانیت این كشور را رمز ادامه حكومت خود قلمداد می كرد، اولین كسی بود كه فریب آمریكاییان را خورده و با چراغ سبز آنان و متحدان عربی همچون اردن جنگ تمام عیاری را علیه انقلاب نوپای مردم ایران آغاز كرد.

مقام های آمریكایی و تمامی آنانی كه از گسترش نفوذ معنوی انقلاب اسلامی ایران در هراس بودند در مدت هشت سال جنگ از هر اقدامی برای كمك به صدام استفاده كردند به این امید كه از این راه مانع سرنگونی حكومت های عربی وابسته و دست نشانده منطقه شوند.

هر چند كه آمریكا و همپیمانانش در سه دهه گذشته از تمامی توان خود برای بد نام كردن و خشن نشان دادن انقلاب اسلامی استفاده كردند اما دنیا امروز شاهد گسترش موج اسلام خواهی و بیداری است كه از ایران شروع شده و سرزمین های تحت سلطه را یكی پس از دیگری در می نوردد.

مقام های آمریكایی و رژیم صهیونیستی كه در این مدت بارها طعم شكست را از مردم ایران چشیده اند و به مناسبت های مختلف حمایت گسترده و بی نظیر مردم ایران را از انقلاب و رهبر خود شاهد بوده اند آیا این بار به خود خواهند آمد و بزرگترین انقلاب قرن را باور خواهند كرد؟

گزارمیز **1542**





:: برچسب‌ها: خانه , وابسته به تکزاس ,
:: بازدید از این مطلب : 338
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: